29. 7. 2013

Moje narodeninové muffiny


Môj narodeninový deň začal krásne, samé milé prekvapenia od mojich najmilších a najbližších ♥ a jedno z nich, bolo od mojej 8,5 ročnej dcérky, keď sa rozhodla, že mi sama upečie čokoládové muffinky a okrem toho, ma potešila ako sama napísala svoju gratuláciu formou listu, ktorý mi pri gratulácii odovzdala a aj s milým darčekom, kde bolo srdiečko a ružička :-)

Takéto milé darčeky a rôzne listy, mám uložené aj od svojho syna (už je dospelý) a sú to pre mňa nádherné spomienky a vzácne listy s nakreslenými kvietkami, srdiečkami a slovami Ľúbim ťa mamička!



Muffiny boli výborné, na oslave sa zjedli ako prvé :-) 



Veronika si ako prvé, do svojho denníčka odpísala recept z môjho blogu na tieto Čokoládové muffiny 



A ráno ma už budila, či mi už môže muffiny upiecť, ale potrebuje moju pomoc, aby som jej zapla rúru a potom som si mala sadnúť a len sa mám pozerať. Ako mi bolo dobre a nemusela som piecť a bolo úžasné sledovať, ako sa snaží a zaspomínala som si, keď ako trojročná mi začínala pomáhať pri pečení, rúčky a tvár od múky a tá radosť v očkách, že môže so mňou vykrajovať a zdobiť koláče... :-) A takto krásne sa jej muffinky podarili :-)) Aj tatino ju pochválil, vraj mala muffiny skorej hotové, ako ked ich robím ja :-D 



Ďakujem Ti ešte raz slniečko moje, si veľmi šikovná ♥






24 komentárov:

  1. To je krásne ;) Teším sa s tebou a muffinky krásne aj list je milý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem :-) Sú to nezabudnuteľné a vzácne okamihy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne :-)určite nezabudnuteľné:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je krásné. Šikovná dcerka:-) Gratuluji k narozeninám!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka, veľmi pekne ďakujem za gratuláciu a pochvaľu odovzdám dcérke :-)

      Odstrániť
  5. Pripájam sa ku gratulácii a chválim dcérku za jej tvorivosť. Vlastnoručne pripravené darčeky potešia najviac :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ďakujem Gabika a áno súhlasím, také darčeky najviac potešia :-) Pochvaľu dcérke odovzdám :-)

      Odstrániť
  6. Ywka to je krááásne až mi srdce stíska. Máš veľmi šikovnú dcérku máš byť na čo hrdá. A ja ešte raz ....prajem Ti k tvojim narodeninám všetko len to najlepšie ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si milá Jarka, krásne ďakujem ♥...veru, máme šikovné deti, sú naše všetko ♥ ♥

      Odstrániť
  7. Ivka, Tvja malá princeznička je nielen pekné dievčatko - celá mamina ale je aj šikovná po Tebe...už sa mám na čo tešiť keď sem budú pridávať recepty dve výborné cukrárky :)... pochvál za mňa Veroniku že je šikuľka. Verím, že si narodeniny oslávila príjemne a ja sa teším kedy sa zase stretneme a aj spolu ich oslávime...pá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka, veľmi pekne ďakujeme a na stretko sa už teraz teším ♥

      Odstrániť
  8. Všechno nejlepší k narozeninám, hodně zdraví a lásky. Ten list je nádherný, dojemný. Dcerka je úžasná a muffiny se jí moc povedly. Gratuluji k báječné dcerce.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mila Ivka, idem skusit pridat moj komentar este raz, dufam, ze tentokrat to pojde...Ani sa mi nechce verit, ze Veronika sama spravila take krasne muffinky. Je nesmierne sikovna, cela po mamicke :-). A uz teraz je vidiet, ze ma na to vlohy a citenie. Ale co este chcem povedat je, ze ma to velmi dojalo a bolo mi pri citani normalne do placu, taku lasku citit z toho vsetkeho...Ja som si tiez vzdy odkladala taketo poklady od mojich, dnes uz dospelych deti a vzdy ma to dokaze dojat. Pozdravuj aj milu Veroniku, povedz jej, ze je moc, moc sikovna. Ahojcek, Ivka. Pozdravuje ta Jana.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janulka ahoj ♥a neboj, komentár už je tu a veľmi pekne ti ďakujem, pochvaľu a pozdrav, Veronike odovzdám zajtra ráno :-)...tak ako čítam, tiež máš také milé poklady doma, sú to drobnosti, ale srdcu tak blízke :-) Srdečne ťa pozdravujem a aj tvoju rodinku, mám radosť, že si sa ozvala :-)

      Odstrániť
  10. Nádherný príspevok plný dojatia...tak nejak to fungovalo aj funguje u nás :-)A muffinky sú super. Pozdravujem a prajem krásny večer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majka, krásne ďakujem, budeme mať na čo spomínať :-) Pekný večer aj tebe :-)

      Odstrániť
  11. to je nádherné!!!:-) Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. až mi slza ušla z oka. Nádherný dopis, krásné mufiny. Velká gratulace..k narozeninám i dcerce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pavlínka, veľmi pekne ďakujeme :-)...mňa to tiež dojalo, sú to nádherné okamihy :-)

      Odstrániť
  13. Ywett,aj keď si už možno aj pozabudla, že si mala nejaké narodeniny :))), (tým narážam na moju oneskorenú gratuláciu, nie na tvoju pamäť)tak dodatočne hlavne veľa zdravia, veľa inšpiratívnych receptov a veľa radostí z detí.

    OdpovedaťOdstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...