19. 2. 2013

Tvarohovo-kakaové minitortičky


Inšpirácia nielen na detskú narodeninovú párty a kedže detská oslava je spojením zábavného pečenia, hier, radosti a smiechu, tak ponúkame recept aj Vám ;-)


Cesto:

  • 4 ks vajcia
  • 3 PL-cukor práškový
  • 4PL-múka polohrubá
  • 2PL polievkové lyžice kakaa (kvalitné)
  •  1/2 balíčka prášok do pečiva 
  • 3PL horúca voda
Plnka:
  • 400g tvaroh jemný mäkký (nie hrudkovitý)
  • 1PL cukor vanilkový
  • 2PL cukor práškový
Poleva čokoládová:

  • 50g čokoláda tmavá ( 70 a viac %)
  • 20g maslo

Postup:

Celé vajcia s cukrom vyšľaháme a pridáme horúcu vodu.


Pridáme preosiatu múku rozmiešanú s kypriacim práškom a vmiešame kakao. Cesto vylejeme na plech (ja som dala s rozmerom 36x26 cm ( môže sa dať aj na menší) vyložený papierom na pečenie (papier som troška vymastila olejom) a upečieme (plynová rúra: 3 stupeň približne tých 10-15 min.)


Po upečení dáme cesto na vlhkú utierku (potom sa ľahko dáva dole papier) a necháme vychladnúť. Formičkou povykrajujeme kolieska, alebo ľubovoľné tvary.


Priemer formičky 4,5 cm.


Tvaroh zmiešame s cukrom.


A naplníme.


Troška plnky si necháme aj na ozdobenie. Spravíme si polevu, ktorú pripravíme z 50g čokolády ( s obsahom 70% kakaa)  20g masla a roztopíme vo vodnom kúpeli a ponamáčame minitortičky v poleve, vrch ozdobíme zvyškom tvarohovej plnky.


Z odrezkov spravíme guľky. Podľa chuti pridáme citrónovú šťavu.


A med.


Vyformujeme malé guľky a obalíme ich v kokosovej múčke.




Z tejto dávky vyšlo 16ks minitortičiek a 5ks kokosových guliek.


Prajem dobrú chuť!





Minitortičky vyskúšala aj Ivča a takto krásne sa jej vydarili, ďakujem za krásnu fotku :-)












44 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Hello in this recipe what's mean 4 PL? sorry i don't speak slovac ,thank you

      Odstrániť
    2. Hello ,in this recipe what mean 4 PL? sorry i don't speak slovac ,thank you

      Odstrániť
    3. Dobrý deň. 4 PL sú polievkové lyžice...skúste pozrieť aj tu:

      http://www.zkratky.cz/zkratky/Merne-jednotky

      Odstrániť
  2. škoda že se nedá emailem posílat ochutnávka... ;) od tebe by to bylo vždy "labůžo" :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Lenka, ale je to obojstranné, lebo tiež by som rada ochutnala tvoje dobroty :-)

      Odstrániť
  3. Opět nádherá mňamka, díky. Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tvoj blog je taký sladký, že pri ňom doslova slintám:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prekrásne Yvett :-) aj fotky, aj recept...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ivetka, ako vždy prekrásne a prudko jedlé, hoci ja sa momentálne takýchto pokrmov stránim ;-) Keď som koláčiky uvidela na FB, myslela som si, že sú gaštanovo-kakaové, teraz čítam, že nie. Kombinácia tvaroh a kakao je výborná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ywett, krásné dortíčky, a kokosové jsou též lákavé, díky za inspiraci..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ywka krásne tortičky , nemám slov ..... ukážkové :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vždycky jsem chtěla podobné minidortíčky zkusit...asi se do toho pustím taky. Vypadají výborně:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, tak nech sa darí a ďakujem :-) Ak ľúbite tvaroh, určite si pochutíte :-)

      Odstrániť
  10. jéj to super inšpirácia aj na Vekú noc :-) prudko jedlééé

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším sa Martinka, že som ťa inšpirovala a ďakujem :-)

      Odstrániť
  11. Ywett, to je luxusní dezert! Sbíhají se mi sliny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty vypadají skvěle! Na blogu CakeDays zrovna probíhá soutěž o bezva ceny na pečení a focení http://cakedays.blog.cz/1302/velka-jarni-muffinova-fotosoutez :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) A veľmi rada sa pozriem aj na Tvoj blog, ďakujem za pozvanie...muffiny rada pečiem :-)

      Odstrániť
  13. mňam tortičky :) mňa zaujali aj tie štvorcové košíčky, ešte som také nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Saška :-)...a tie košíčky mám z bonboniéry, čo som dostala od manžela na Valentína :-)

      Odstrániť
  14. To len z fotky dýcha neskutočne skvelou chuťou a vizážou... kráasne foto, skvelé nápady, aj s vykrojeným zvyškom! Klobuk dolu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Katka! :-))

      Prajem všetkým krásny večer! :-)

      Odstrániť
  15. ZROVNA JSEM DOSTALA ZAKÁZKU NA DALŠÍHO KRTEČKA, ALE JE TO PRO HODNĚ DĚTÍ A TOTO JE DOBRÝ NÁPAD, DĚTO MOHOU MLSAT DORTÍČKY NEŽ SE OSLAVENEC PROBUDÍ. SUPER........Z DOVOLENÍM UKRADNU.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pavla, rado sa stalo, verím, že si detičky pochutia :-)...musíte robiť krásne torty, teda krtka by som určite nezvládla, ja len jednoduché torty :-)... tak nech sa dobre darí! :-)

      Odstrániť
  16. Ivka opat nadhera....velmi pohladne minitorticky...fotecky su uzasne!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Robila som na sobotnú oslavu - vyšlo mi 15 ks tortičiek a 17 ks kokosových guliek (pridala som piškóty). Efektné na tácke a chuťovo bezkonkurenčné. Veľmi sa ľúbilo, že nie sú moc sladké. Ďakujem za recept :) Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Evka, tak to mám radosť, že recept mal úspech aj u vás :-) Veľmi pekne ďakujem, za milý komentár a dobrý nápad, pridať do guliek aj piškóty :-)

    OdpovedaťOdstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...